.

Dagen i korthet

Publicerad 2010-03-18 20:49:41 i Allmänt

Vakande på fel sida, men det liksom rättade sig till under förmiddagen. Problemet med mig är att jag liksom bestämmer mig när jag vaknar ” Det här är en skit dag”. Sen håller den tanken liksom i sig. Men om man har tur ändras det under dagen. Vilket det gjorde idag. Nåväl cyklade hem. Sen åkte vi och handlade. Tycker det är ganska mysigt att kolla på te sorter och olika juicer faktiskt. Är det normalt när man är 18? haha.

Fick även ett sms av Simon i morse ” Hej har precis landat i 34 gradigt varmt Thailand. Hoppas körlektionen gick bra” Här snackar vi kontraster i livet! Jag blev så sjukt avundsjuk och kände mig som världens tråkigaste människa på jorden.  Jag visste inte om jag ens skulle bli glad av smset jag fick. Men ett gott tecken är ju att han lever!

Imorgon är det helg! Den här veckan har gott sjukkkttt fort. Hela helgen är planerad så det går ingen nöd på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela