.

Filmdag

Publicerad 2010-06-20 23:55:49 i Allmänt



Lämnade jag frivilligt den här platsen mot vad? Max en veckas sol i Sverige?


Har varit ute hos pojken min idag. Vi har inte gjort ett skit (som vanligt när vi ses) Eller joo, vi har kollat på två filmer, ”Toy Story 2” och ”Har du hört ryktet om Morgans” När jag kollade Toy Story så fick jag barndomsminnen på en gång. Jag minns alla låtarna man hörde i filmen som man sedan sjöng med sina kompisar. Man blir nästan lite nostalgisk. Man inser hur fort allt går.

Jag gillar sådana dagar. När det regnar och man känner att det är helt okej att sitta inne utan att det ekar i huvudet ”gååååå uttttt gååå utttt” Nää så ekar det väl kanske inte mitt blonda huvud allt för ofta men du haja grejen I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela