.

23.18

Publicerad 2010-06-08 23:17:23 i Allmänt

Som sagt hemma från Grekland. Vi har haft det så bra och så roligt! Allt har verkligen funkat jätte bra så jag är en glad, solbränd och lycklig tjej som kom hem ikväll.

Känns lite som att man bockar av mer och mer nu. En sak kvar och det är själva studentdagen. Det pirrar till i hela kroppen när jag tänker på det! Kommer bli så roligt. Just nu lider jag nog av en inre stress. Det är så mycket som ska hinna fixas. Hur ska man ha håret? Hur ska dukningen vara? Vad gör jag om det regna? Ja det är mycket som rulla i skallen. Men det jag fundera på mest är hur jag kommer och känna och tänka när jag vaknar på lördag morgon? Intressant.

Imorgon ska jag skjutsa Benjamin till skolan och sedan lämna in datorn på skolan. Efter det ska jag städa hos farmor och farfar sen åka och sminka Mia till balen, sen fixa här hemma och sist ner på balen. ”Andas andas andas”

Sovaaa nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela