.

00.25

Publicerad 2010-06-16 00:25:17 i Allmänt

Kvälls och natt-inlägg är nog då jag tänker som mest, kanske är det då jag ska skriva mer? Nåväl ikväll har jag varit med två pärlor och utan att överdriva så har jag verkligen saknat ”tjej-kvällarna” som vi hade så mycket förr i tiden. Men den här sommaren kommer jag förhoppningsvis bada i dom. Göra lite mat tillsammans, prata och lite kaffe på det är verkligen det bästa som finns tror jag. 

Imorgon ska jag ta mig till second-hand. Ska se om jag kan hitta en jätte stor spegel som jag ska sätta upp i mitt sovrum. Har fått någon vision om att det skulle vara fint. Hoppas även på att solen ska titta fram. Vill verkligen fortsätta vara brun. Känner att jag klara mig utan smink nu, utan att ser ut som en trött zombi på dagarna.


På kvällen ska jag ut till Simon. Längtar. Låter som en fjortonåring. Det kanske man får när man är kär? Hans namn dyker upp i mitt huvud hundra gånger varenda dag. Den 24 har vi 4 månader tillsammans.

 Allt känns så sjukt bra nu! En härlig sommar framför mig som jag ska njuta av varje dag! Du med va?

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2010-06-21 21:36:12

Klart jag ska :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela