.

Torsdag

Publicerad 2010-07-01 10:09:56 i Allmänt

Godmorgon. Snart ska jag till Brandstationen på introduktion. Börja ju jobba där nästa vecka och ska vara där i 5 veckor framöver. Just nu känns det inte alls jobbigt. Jag tycker det är ganska tråkigt och gå hemma på dagarna när alla andra jobba. Sedan skriker min plånbok efter pengar så jaa, detta är kanon!

 Igår var jag med Jullan som sagt. Mycket mysigt. Vi gjorde inte så mycket (som vanligt) haha! Men alltid roligt att träffa denna härliga flicka. Sedan åkte jag runt lite i stan med bilen. Rikigt ovant men man vänjer väl sig vid det mesta. På kvällen kom Mr simon. Vi Beställde Kina och myste framför TV:n. Jaa en rikigt kanon dag med andra ord.

 

Den här dagen är inte planerad riktigt än, eller jag ska till Mia och dricka lite kaffe sen niceee.

 

Kommentarer

Postat av: Lussie

Publicerad 2010-07-01 10:19:33

kolla in på min blogg och skriv vad just DU tkr är kul att läsa om!



skriv vad du tycker och vad som saknas i den svenska blogg världen! <3



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela