.

Söndag

Publicerad 2010-07-25 14:50:35 i Allmänt

Igår natt satt jag och läste igenom en massa gamla blogg inlägg.Det gick liksom inte att sluta när man väl börjat. Jag log nästan och samtidigt skämdes över en massa djupa inlägg som bara en tonårstjej kan skriva. Tänk vad saker förändras, hur man ändras som person, hur fritiden såg ut och livet som singel. Just nu saknar jag inget av det. Jag antar att man förändras ganska mycket under tiden på gymnasiet.


 idag var vi i Svenska kyrkan. Man läser upp och tänder en ljus för de som gått bort i veckan. Det var fint. Efter det åt vi middag hos farmor. Nu sitter jag här och väntar på Mathilda. Vet inte riktigt vad vi ska göra av dagen men det brukar ju lösa sig.


Är det bara jag som njuter av regnet? Jag älskar att kolla ut genom fönstret och ser det regnar. Då kan man luta sig tillbaka mot soffan och slippa känna skuld över att man inte är ute och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela