.

........

Publicerad 2010-07-06 17:32:00 i Allmänt



Mor köpte ett par söta örhänge till mig i helgen.

 

Den här dagen har inte varit den bästa om man säger så. Somnade sent då jag låg och hostade konstant i flera timmar. Gick upp vid två tiden och drack en kopp te i ren panik. Gick sedan upp vid sju tiden för att åka och jobba. Jag hade sett fram emot en härliga frukost med Pappa (hans jobb jag är på) Men självklart fick dom ett larm just då så jag såg inte honom något mer på hela dagen. På väg mot bilen inser jag att det börja rinna vatten längst benet (nej jag är inte gravid) utan då har vattenflaskan som ligger i väskan läckt ut. ” NEJJJJ” Mobilen förstörs . Saker flyter i väskan, bilen blir blöt och jag känner i princip att mitt liv är över. Kommer hem. Åker sen till Farmor och städa där som jag gör en gång i veckan. 

Nu är jag hemma. Jag har ont i halsen, förkyld och känner mig socialt inkompetent då jag inte kan svara på folks meddelande. Jaa jag tänker på barnen i Afrika. Dom har det värre jag vet. Men just nu så känner jag mig som en av dom.



Kvällen är iallefall räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela