.

Torsdag kväll

Publicerad 2010-01-28 18:05:10 i Allmänt



Smickrande bild. Återstå att se hur länge det håller sig platt. Den dagen mitt hår kan vara helt platt en HEL dag ska jag donera miljoner till den som har kommit på den uppfinnigen!

Min dag har varit konstig.
Men nu känner jag att det liksom helt plötsligt blev jätte bra! Egentligen är det så mycket jag borde ta tag i. Men jag liksom skiter i allt nu. Inte så bra. Det märks verkligen att man är sjukt skoltrött nu.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: J.CARLSSON

Publicerad 2010-01-28 18:11:27

Du kan ju rakpermanenta :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-28 18:15:16

hahah! Ahhh. Men ibland gillar jag mitt själv-svall? stavas det så? jajaj.

Postat av: emelie

Publicerad 2010-01-29 11:34:55

Kusintips:

-Tvätta håret med ett schampoo & balsam som är för rakt hår, finns någon billig variant från Nivea som faktiskt är helt okej.

- I med värmeskydd som också är för platthår

- Föna torrt, HELT torrt.

- Sen platta noga.

- Sen spray på det, har du slitna toppar kan du köra lite silikondroppar i topparna också så de inte blir spretiga.

(Undvik regn och blåst under dagen )



Funkar inte det så har du iaf gjort vad du kan :)



kram



PS. Det heter självfall ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela