.

lördag

Publicerad 2010-01-16 15:18:55 i Allmänt

Det är ganska konstigt egentligen. Jag har alla de egenskaper som jag egentlige inte tycker om hos andra. Jag hatar människor som skriker högt, bete sig sådär omoget du vet. Eller tjejer som säger sådan där lama kommentarer som gör att man undra om man ens finns på samma planet. Sedan tycker jag inte alls om tjejer som tala först och tänker sen. Amanda skriker högt. Amanda är omogen. Amanda säger lama kommentarer. Amanda talar men tänker inte på vad hon säger.

Det här är ju nästan komiskt. Tyvärr är det svårt att ändra på ens personlighet. Man är liksom den man är på något viss. Nu vet jag att detta inte är allvarliga saker. Kanske är det en sida av mig som vill vara sån?

Hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela