.

Ord värmer!

Publicerad 2010-01-19 19:09:03 i Allmänt

Nu blev jag sådär löjligt glad när jag gick in på min fina Lovisas blogg. Tänk att en bild och en mening kan göra en glad. Så fint! Hatar avstånd. Vi bestämde för att träffas. Vi fick gå 3 veckor fram i tiden. Jag menar hur kul är det? När inte hon kan jag och tvärtom. Men nu har jag något att se fram emot.

Min dag har varit bra. GICK till skolan. Jätte kul. Världens tyngsta väska. Höll på att halka ett x antal gånger. Skolan var tråkig men jag skrattade dock väldigt mycket så det gick bra ändå. Sedan åkte jag till Donken med fina Carro. Vi satt där i ett par timmar och bara snackade. Mycket mysigt och trevligt. Efter det satt jag på körskolan. Det gick inte alls bra men övning ger färdighet. Ska försöka ta mig dit imorgon med. Tycker det är fruktansvärt tråkigt bara.
Efter det åkte jag till farmor och farfar. Städade. Tryckte i mig på tok för mycket frallor. Finns inga stopp nu för tiden när det gäller mat. Kan äta hur mycket som helst.

Nu är jag hemkommen. Nice. Blir lite TV ikväll. Imorgon är det Design A (redovisning)och psykologi B som står på schemat. Taggad? Njjaaa.

 

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-01-19 19:23:14

Nästa heeelg! :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-01-20 08:30:27

Jaaaa! :):):)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela