.

Jag är...tröttt på kylan

Publicerad 2010-01-26 20:54:53 i Allmänt

Min morgon började inte alls bra! Vakande av att jag frös. Kollar och ser att det är -17 ute! Dagen till ära har en vagel uppenbarat sig i mitt höga. Det medför att mitt ena öga inte alls ser ut som det vänstra. Med andra ord. Ett normalt öga och ett mindra normalt öga. Håret är fett men jag liksom orkade inte bry mig. Jag vet inte vad jag tänkte när det gällde mina kläder heller. Just det. Dagen till följd har jag blivit jätte förkyld.

Nåväl. Efter en stund i skolan åt jag lunch med pappa och Daniel (the Brother) Jätte mysigt faktiskt. Det var liksom vi. Jag älskar att prata om den kommande bebisen! Nu kan jag knappt vänta längre! Efter det gick liksom dagen utför. Jag skulle vara duktig att plugga och städa. Ni vet ”få mycket gjort” Men nej nej nej. Jag hamnade på köksgolvet där jag låg vid värmefläkten med min dator. Det är det som är problemet nu för tiden. Jag har ingen ork eller motivation till något. Jag försöker verkligen men min hjärna vill inte samarbeta.

Nä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Tänk på barnen i Afrika



Är det bara jag som hatar snön?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela