.

Home sweet home

Publicerad 2010-01-10 14:46:14 i Allmänt

Nu sitter vi här i bussen på väg hem från Stockholm. Det har varit fruktansvärt kalla dagar här uppe. Eftersom vi har filmat så mycket hela dagarna så har man känt sig som en isbit 24/7. Okej kanske inte redigt men nästan. Jag är iallafall nöjd med filmningen, nu är det bara redigeringen kvar och lite smått och gott sedan är det här projektarbetet klart. Känns kul att man ”går in” för något när det gäller skolan. Att man ta det seriöst liksom.  Vi har iallafall haft det väldigt roligt. Slänger in lite bilder senare!

Sitter nu och lyssna på Gavin DeGraw. Det är konstigt. Han hör verkligen till min tonårsperiod. Jag minns olika låtar av honom från olika stadier, perioder och händelse. För mig är han en av de artister som har den bästa sångrösten och mest tilltalade texterna. Hans texter handlar liksom om sådant som vanliga människor gå igenom. 

Nu ska jag fortsätta fördriva tiden på bussen. Jag har ett hånglande par framför mig. På andra sidan sitter en tant med rött hår och sover. Det finns verkligen olika människor här i världen. Själv sitter jag här utan smink och känner mig allmänt trött. Mia är som tur här och hälsa så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela