.

Söndag

Publicerad 2010-02-28 12:02:13 i Allmänt

Vi bowlade igår. Av någon sjuk anledning så vann jag! Jag har två teorier. Antigen så hade jag extrem tur eller var dom andra dåliga. Jag tror jag hade tur bara.

Sov länge idag. Grymt skönt. Man brukar ju säga att man antingen är en kvällsmänniska eller en morgonmänniska. Jag är inget av det. Jag är nog en förmiddagstjej.  Egentligen är det ganska läskigt att sova. Man är helt ”bortkopplad” från allt. Man vaknar upp typ 7 timmar senare och då har man bara sovit. Okej nu ska vi inte fördjupa oss mer i det här ämnet. Sömn är nödvändigt trots allt!

Det finns en bra sak som händer i mitt liv just nu, eller jaa självklart finns det många saker men en bra sak är att snön SMÄLTER! Jag är så lycklig. Det kan nog trots allt blir en vår iallafall! Tänk när solen börja titta fram. Små blommor börja växa och man går i ett par chinos med tygskor och en kofta. Vår du är välkommen!

Idag ska jag till Rydaholm en vända. Ska bli mysigt! Känner starkt för att bara proppa i mig godis och kolla på en film. Med andra ord slappa!



Vår i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela