.

Lördag

Publicerad 2010-02-13 17:23:39 i Allmänt

God eftermiddag. Är hos mormor nu. Mamma och pappa ska iväg nu på någon konsert så det blir jag, Benjamin och mormor ikväll. En spännande kombination med andra ord. Problemet är att jag är så sjukt uttråkad nu. Vi har inte gjort något idag. Trodde inte jag var en sån som blev uttråkad men nu vet jag knappt vad jag ska göra av mig själv. Vi ska iallafall se på melodifestivalen ikväll, vilket ska bli mysigt och äta lite god mat. Imorgon blir det iallafall lite shopping.

Det är så roligt för alla skriver hur laddade de är för att åka iväg på skidsemester. Jag är jätte tacksam att jag slipper haha! Jag tror det kan vara kul egentligen men jag har inga bra minnen ifrån det eftersom jag har legat i feber de gånger jag väl åkt iväg. Men det är väl bara att inser. Jag hatar kyla. Är nog en sommar tjej!

 

Nu ska jag ta en dusch för att tiden ska gå…

Kommentarer

Postat av: julia jonsson

Publicerad 2010-02-13 17:27:36

ska jag vara ärlig är jag med en sommartjej hahah hatar kylan och allt det där omständiga med skidorna och hela köret ;)jag förstårr vad du menar, även fast jag är född i östersund, bara några kilometer från fjällen.

Du Amandamin vän, japp jag jobbar söndag kväll 17-20. Vi ses snart! puss ha det så mysigt med familjen, ses snart! :)

Postat av: amanda

Publicerad 2010-02-13 18:30:05

okej! okej låter bra haah! Ni får har det så bra med! :) Längtar tills vi ses. Är ingen ordning med sånt där nu för tiden! näsa helg bli kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela