.

Free fallin

Publicerad 2010-02-10 10:09:53 i Allmänt



Mina ögon ville verkligen inte öppna sig i morse. Fruktansvärt trött. Kanske är det för att man vet att det snart är lov? Hur som helst. Sitter i skolan nu. Har design för tillfället och senare psykologi i 2,5 h typ J Jag gillar verkligen inte onsdagar. Det är lång dag. Jag var bitter redan i morse så det lär ju inte blir bättre. Men det finns alltid hopp. Sara är dessutom sjuk och Emelie vet jag inte vad hon. Så psykologin blir inte jätte kul men Annie är ju där som tur är!

Imorgon fyller Benjamin år! Känns jätte konstigt att han börja högstadiet till hösten. Han är fotfarande 9 år för mej! Så igår blev det ”operation köpa paket” För det första är det skit svårt att veta vad en 12 åring gillar. För det andra var alla affärer stänga när jag kom på detta på kvällen. Men det är i såna här lägen som City Gross är hjältar! Det slutade med att jag köpte något som jag ville ha själv ”Vem där” Det där spelet man hade när man var liten. Kanske världens tråkigaste grej men det är ju tanken som räknas haha!

Nu börja lektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela