.

Äventyrsbad?! Njaaa

Publicerad 2010-02-16 20:05:38 i Allmänt

Det var länge sen mitt hjärta gick 230. Jag råkade sätt mig på Benjamins arm. Han skrek och började gråta. Han kved som ett litet barn. Där står jag Amanda. Det är jag som orsakat den här smärtan. Känner mej totalt maktlös. Skriker som en idiot. Pappa springer ner. Efter ett tag går det över. Hur gick det här till?! undra pappa. Jag kolla på Benjamin med hundvalps ögon. Han säger inget. Söta pojk! Jag går därifrån för att hämta vatten (vad ni himla Benjamin ska med vatten till haha) Kommer tillbaka och allt är frid och fröjd. Nu ska jag fjäska för min bror hela kvällen. Snacka om att känna sig dum!


Idag har vi varit på ett äventyrsbad (Om man nu kan kalla det de, med tanke på att äventyrsbadet bestod av två ruchkanor) Det var sådär kul men man försöker ju hålla god min inför familjen som har fixat och trixat. Jag fick iallafall basta med hårinpackning! Alltid något. Resten av dagen har vi slappat här hos mormor. Imorgon åker vi hem. Förbi IKEA för att se efter lite saker till mitt sovrum.


Önskar dej en fin kväll (Var rädd om era syskon och akta deras armar och ben)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela