.

Underbar helg

Publicerad 2010-12-19 23:05:14 i Allmänt

Min helg har varit så jätte bra! kan man skriva så? skit samma. Nåväl. Here we go. I fredags umgicks jag med mina fina vänner. Har alltid så roligt med er! Blev en lugn kväll, jaa en rikigt myskväll. Efter fredag kommer ju lördag som vi alla känner till. Var meningen att jag och min PV som julia säger (pojkvän) skulle till Harrys, men tyvärr hade pojken gått och blivit sjuk men jag bestämde för att åka ut till Rydaholm ändå. Ville inget annat än att träffa honom då jag inte sett honom på lite mer än en månad (sjuuukkk länge) Jag kan inte beskriva det. Okej nu låter det jääääte dramatiskt och det var det inte men det var precis som att allt som bara känts jobbigt bara försvann ( låter inte alls töntigt detta haha ) Vi lämnar det nu. Känslor och blogg= ångra senare.

Kom precis hem från Rydaholm. Vi missade tåget (som vanligt) så det fick bli ett senare tåg. Nu är tanken att jag ska sova för imorgon ringer kl 06.30 JIPPPIII!

Sedan måste jag ta ett beslut tills på tisdag. Uppspelt, nervös och skräckslagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela