.

..........

Publicerad 2010-12-28 14:01:04 i Allmänt

Hittade detta inlägget i min blogg som jag skrev inför 2010 dagar innan nyår:

 2010
Det här året kommer blir den störta förändringen i mitt liv. Jag vill så mycket men ändå vet jag inte alls vad jag vill. Jag kommer ta studenten. Ett nytt kapitel börja. Ibland för jag panik. Är jag redo? Jag känner mig inte alls vuxen. Men det måste man bli. Jag längtar efter att se vad som kommer hända.

Drömmar:

*Åka till USA

*Ta körkort och skaffa en bil.

*Få ett bra jobb

*Åka iväg på en restresa

*Åka till London

*Lära mig något nytt.

*Få en tränad kropp

Med mera......

 Vad gick i lås?

 Drömmar:

*Åka till USA Nej

*Ta körkort och skaffa en bil.( Tagit körkort har dock ingen bil)

*Få ett bra jobb NEJ

*Åka iväg på en restresa (typ)

*Åka till London JA

*Lära mig något nytt. JA

*Få en tränad kropp NEJ 

Som vi märker så så slog inte överdrivet många drömmar in haha! Ingen resa till USA, ingen bil, tråkiga jobb. Min kropp är inte tränad för fem öre. Men jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela