.

Måndag

Publicerad 2010-08-30 10:51:55 i Allmänt

Måndag. Kan väl börja säga att jag överlevde jobba helgen. Det gick bättre än förväntat måste jag säga men skönt att det är över. Det bästa är att jag har tjänat feteee mycket pengar! Skönt att veta att man klara sig ett litet tag iallefall.


Idag har jag hunnit vara hos tandläkaren, besöket tog 5 minuter så det kändes sjukt onödigt att ens går dit. Nu har jag precis rensat min garderob och städat rummet lite. Känns underbart att bara titta sig runt och ser att alla ligger där det ska. Om en liten stund ska jag till farmor och äta. Efter det hämta ut en sak på posten och sedan slinga och klippa håret. Ikväll blir det förhoppningsvis träning!Låter som en kanon dag. Skiter i att sminka mig. Ska bara vara. Idag.

Bjuder på en osminkad vacker bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela