.

jaa...

Publicerad 2010-08-26 22:58:00 i Allmänt

Godkväll. Min dag sammanfattas med jobb, fika och en vända på stan. En väldigt bra dag med andra ord. Jag måste börjar ser mitt jobb som något mycket positivt . Det går så många i min ålder utan jobb så jag måste vara tacksam! Kom ihåg det nu Amanda , VAR tacksam. Fotfarande tacksam? Jarråååå....ehmm jaa? Jooo? Njaaa? Ja... 


Jag måste hur som helt skaffa ett par bekväma skor. Mina fötter döda mig typ.
 


Nästa vecka kommer det blir revolution i mitt liv. Jag ska börja träna. Träna, träna och åter träna. Jag vill känna
mig stark och mer fast. Nej, jag väger inte 156,4 kg men jag vill känna att min kropp är tränad. Just nu känner jag mig som en hösäck. Tänkte för 2 h sen att jag inte ska äta mer onyttigt. 2 h senare : En munk och en blåbärsmuffins. Bestämde precis med min man att vi ska äta pizza imorgon. Helt klart tummen upp. 


Frågan jag nu ställer mig är varför jag sitter och skriver om detta klockan elva på kvällen...eller aa varför skulle jag inte göra det?


Nu ska jag iallefall röra på fläsket och ta mig mot sängen. Hörs amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela