.

Uppdatering!

Publicerad 2010-04-07 19:16:30 i Allmänt

-  Om du inte blir lite mer positiv så blir jag arg på dej -citat pappa Owe Sandström.

För en gång skull tog jag åt mig det. Jag är en positiv människa. Ni vet skratta och sådär. Men ibland kan jag vara den mest negativa och tråkigaste människan i hela världen. Den Amanda som jag inte gillar. Den Amanda som bara ser bekymmer i allt. Nu från och med idag är det JAG som ser lite positivt på allt. Det roliga är att jag inte ens vet vad det är jag är sur över. Det är det som är ännu värre. Så skärpning nu!


Eftermiddagen spenderades med Julia och Lovisa. Grattis LOVISA! Glad för din skull vännen! Vi fikade utomhus och pratade av oss lite. Mysigt! Senare åkte jag och miss Lovisa till lille Noel. Om ni har missat det så är det världens sötaste bäbis!


Nu ska jag äta lite mat sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-04-09 13:20:33

Din far är inte så dum ändå :)



Allt, verkligen ALLT blir lättare om man är positiv och egentligen är det ju ganska enkelt.



Ha en trevlig helg kusinen!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-09 14:56:57

det är nog så :)

Detsamma kusin! Ta hand om dej :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela