.

Torsdag

Publicerad 2010-04-15 19:50:20 i Allmänt

Dålig uppdatering men och andra sidan är jag ju inte blondinbella så jag tror inte jag är jätte eftertraktad om man säger så!
Idag gjorde jag och Mia klart projektarbete! Väldigt skönt att har det gjort känner jag. Det har varit roligt men har samtidigt tagit mycket tid! Det ska vara inlämnat imorgon så jaaaa vi hann!
Den här veckan har vädret varit helt underbart. Man känner sig lite som en pensionär när man talar om väder och vind men det gör en verkligen glad!
Imorgon är det fredag för er som missat det! Vet inte riktigt vad som kommer hända förutom att vi ska fira Jullanbullan som ska ha fest på lördag! Mycket roligt!

Ta hand om dej!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-04-15 20:24:16

och vi seeees på lördag! :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-15 23:20:30

jaaaaa! Så mysigt så! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela