.

Tisdag

Publicerad 2010-04-20 10:34:50 i Allmänt

Tisdag tisdag tisdag. En dag närmare helgen. Solen skiner idag! Underbart. Ville verkligen inte lämna sängen i morse. Men som vanligt inser man att det bara att resa sig från sängen och ser någon glädje i det hela. Även om det kan vara svårt haha!

Gjorde ett misstag igår. Gick in på skotrend och såg så många skor som jag vill har! Varför Amanda går du in i skoaffärer när du inte har pengar och vet att du snart ska iväg! Jaja, där stod dom. Ett par klackaskor. Jag MÅSTE köpa dom! Så är det bara! Så mycket man vill har nu för tiden. Kan man aldrig bli nöjd? Tydligen inte.  Dagens i-landsproblem, ”jag såg ett par skor men har inte råd men jag vill så gärna ha dom för jag har bara ett 20-tal andra skor!”

Wonderul. Riktigt riktigt synd om mig. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Här kan jag ju inte sitta!

Önskar dej en fin dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela