.

Min helg

Publicerad 2010-04-25 18:35:53 i Allmänt

Har varit lite off här i helgen men å andra sidan tyder det på att jag inte bara ha suttit framför datorn, finns alltid något positivt i allt. Haft en bra helg även om de susar förbi allt för fort. Har hunnit vara i Rydaholm, Växjö, Värnamo och Jönköping stark jobbat känner jag!

I lördags fyllde Mia år men hon kom inte hem förren sent på kvällen så det blev inte så mycket firande men vi åkte ut till Sandra där det var en massa brudar. Vid elva på kvällen ungefär kom Simon och hans gäng och hämtade mig för att åka till Jönköping för att fira HV-vinsten. Spännande! Sjukt mycket folk. Synd att inte du var där Lovisa! Vi var hemma strax efter 3 på natten i Rydaholm.

 Idag har jag njutit av våren! Underbart. Hoppas du haft en fin helg!



Igår hade vi 2 månader med. Tycker om dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela