.

GodMorgon!

Publicerad 2010-04-27 09:37:26 i Allmänt

Har som sagt studiedag idag. Men här är ingen rast och vila. Har just klunka i mig lite kaffe. Skrev ett personligtbrev igår så nu ska jag åka runt i hela Värnamo, till vart enda ställe jag kan komma på och lämna i det och hoppas att en själ där ute vill ha mej på deras arbetsplats till hösten. Tycker sånt här är väldigt pinsamt att presentera sig för okända människor men måste man så måste man.

Igår gjorde jag inte ett skit. Har lite dåligt samvete, men alla mina favoritprogram var på TV så jag kunde inte slita mig från det. Dåligt, men jag unnade mig det. Har varit så mycket det senaste.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela