.

Tisdag

Publicerad 2009-09-15 14:27:40 i Allmänt



Jag älskar att vara ute och fota när man känner sig inspererad! Så härligt. Jag hatar att ta kort på beställning. Det ska vara när man känner för det!

Nåväl. Just nu ekar James Morrison i min dator. Jag tycker verklingen om hans röst. Jag önskar verkligen att jag kunde stå på en scen och sjunga med en sån inlevelse som artister gör. Det ser så äkta ut på något viss. Jag har alltid drömt att sjunga världens finaste låt och chocka människor med min röst. Tänk vad coolt. Att våga liksom. Tyvärr är jag så feg. Jag hatar när alla kolla på mig. Jag får panik när jag står i centrum på ett sånt sätt. Nu låter det som att jag tycker att jag har världens finaste röst. Verkligen INTE. Men någon gång vill jag sjunga inför många alldeles ensam. Någon gång.

Imorgon ska jag, Julia och Mia till jönköping för att träffa Lovisa. Åhhh! Kommer blir en kanon dag! Att vara med de finaste människorna som jag älskar högt! Bli väl en fika stund och kanske lite shopping för min del.

Nu ropa pappa på mig. KAFFE!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-09-15 17:17:49

Ska bli jätte mysigt! :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-09-15 21:51:33

JAAA :D:D:D:D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela