.

Pollytime

Publicerad 2009-09-24 18:15:49 i Allmänt



Sitter och äter polly och känner att livet är bra! Kom hem för en timme sen ungefär. Har väldigt ont i magen dock, men det brukar jag får när jag har varit hos farmor. Hon proppar i mig allt från mat till kaffe och kakor. Så jag kan inte förstår varför jag kan äta massa polly nu haha. Ikväll blir det en film eller något.

Imorgon är det skola och sedan ska jag till min apu plats och presentera mig. Hatar sånt. Att göra saker som jag inte är van vid. Men det löser sig. Sedan ska jag ner och köpa en skit snygg skinnjacka som är lite kortare i modellen. JAG MÅSTE HA DEN! Vad hände med mig som skulle spara pengar? Hon är tydligen borta.

Fick lust att gå ut en runda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela