.

Lördag!

Publicerad 2009-09-05 17:08:32 i Allmänt

Känner mig lite halvsjuk. Har inte mått så bra sen i fredags morse. Jag är förkyld, fryser och har ingen matlust. Men nu känner jag mig lite bättre. Jag vet inte hur jag ska göra ikväll? Om jag ska ta mig ut till lerdala eller stanna hemma för att säkert bli frisk?

Jag och mor var nere på stan en vända. Hon shoppad väldigt mycket, så jag va med som smakråd. Hon köpte att par dö snygga skor som jag ska långa ibland då vi har samma storlek. Vilket jag tycker är skit bra! Mycket mer har inte hänt idag.



så här kul har jag för tillfället....

Sedan fick jag för mig i torsdag att bli brunet så jag köpte två hårfärger. Idag användes ett paket till att färga mammas hår. Den andra stå kvar på min hylla. Nu velar jag IGEN. Jag trvis som blondin men vill ändå göra något nytt. Men än så länge så håller jag mig till det blonda. Men den åsikten kan vara ändrat tills imon haha. Nu har jag jätte lust att baka! Jag vet knappt vad jag ska göra av mig själv!

Ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-09-05 18:41:39

Åh va jag saknar dig!!

Postat av: Amanada

Publicerad 2009-09-05 19:58:04

saknar dej med snutttaaannn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela