.

Kaffe sugen!

Publicerad 2009-09-08 11:00:44 i Allmänt

Igår blev det lite väl mycket. Först var det skolan. Sedan var det teorikurs. Vidare till Visionskören och sista ett träningspass. Kom hem klockan nio och va helt slut. Slockande i sägen så fort huvudet nuddade kudden typ.

Idag har jag ingen skola! Så skönt. Jag sov till klockan tio. Och nu har jag ätitt en god frukost. Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan dricka kaffe, åhh vad gott! Vid klockan 13.30 är det "riskettan" på körskolan. En kurs typ om droger, alkohol och sådant som man måste ha för att kunna ta körkortet. Ska bli såå kul att sitta i 3 h och lyssna. Senare på kvällen blir det kvällsmat hos farmor och farfar. Känns som jag bara rabbla upp en massa tider men det är faktist befriande för hjärnan!

Nu ska jag blöta håret och sminka lite. Har en bra dag!


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-09-13 20:05:31

söt du är ! det var kul att du frågade ! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela