.

Ibumetin hjälper tyvärr inte mot stress!

Publicerad 2009-09-14 12:41:03 i Allmänt

Om man har hatat måndagar innan är det inget mot vad det är nu. Okej nu är det ju inte så att jag hatar allt jag gör denna dag. Men just nu är det otroligt mycket.

*skola
*teorikurs
*kören
*träningen.

andasandasandasandas

Sedan är jag en en sådan person som kan stressa upp mig själv något otroligt. Jag kan i prencip vara stressig en hel dag för något som jag ska göra på kvällen. Jag vet inte varför. Jag är väl en typsik sån person som kommer gå in i väggen när jag är 30. Okej kanske inte men jag måste lära mig att lugna ner mig.

Slutade iallefall tidigt idag. Mamma hämtade upp mig och vår färd gick dessperat till apoteket i centrala värnamo. Utan ibumetin dessa kvinnodagar är jag körd. Så nu ska jag ta mig igenom en sådan vecka med, jippi! livet känns verkligen pang roligt. Nä nu får jag sluta att deppa. Jag är glad egentligen. Egentligen, tror jag. Men som sagt hormonerna och värken finns ju där haha!

Imorgon är jag förmodligen ledig eftersom jag inte har apu plats. Ska en runda på stan med mamma och vi ska kolla ut presenter när vi fyller år. Senare sen ska jag vara med carro. En film tror jag bestämt jag är sugen på.

Nu ska jag dricka kaffe och äta nybakta kladdmuffins.

ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-09-14 15:33:11

Jaa, jag blev så glad när jag fick veta att ni kommer på onsdag! :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-09-14 22:06:56

jaaa! jätte mysigt kommer det blir!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela