.

En ny vecka!

Publicerad 2009-09-21 12:40:16 i Allmänt

Solen skiner ute. Löven skiftar i färg och på köksbordet stå en nybakt äppelpaj. Det är i såna här lägen man inte ska klaga. Jag är trött på mig själv. Jag tycker så himla synd om mig i smyg. Jag tycker att mitt liv känns tråkigt. Jag känner mig deppig och helt oangagerad i allt som händer. SKÄRP DIG! På rikigt. Jag borde vara glad och förväntansfull över allt som ska hända i höst. Istället njuter jag inte alls. Jag måste måste måste se positivt på allt (okej det mesta) Så från och med nu är det lite livsgläjde från min sida. 
 
Dagen består av Teorikursen, visionskören och träning. Måndagar here we come!


Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-09-21 21:48:29

tycker du om melissa horn? :p

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-09-21 22:15:11

btw, jag kan tänka mig att idolfinalen är den 11 dec typ :p om vi skulle åka :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-09-22 12:39:43

Mellisa horn? nää tack :)



Ja!!!! jag är på! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela