.

Jag ser ut som en åsna!

Publicerad 2009-09-18 19:04:19 i Allmänt

Är man inte road så får man göra det bästa av situationen! Jag tycker att jag ser ut som åsnan i Shrek, då är det illa! Det är ännu mer illa när man skratta själv åt sig själv!


Jag har precis färgat mormors hår...

-oj, jag missade lite där mormor!
-Det blir nog bra! Det är ju modarnt med blonda slingor.
-Du menar gråa slingor?

Hahah, oj vad jag skrattade. Jag vet inte vad jag ska göra av mig själv ikväll. Jag borde ta mig ner och se Mia sjunga, men samtigt känns det som jag borde vara hemma eftersom mamma fyller år och mormor är här. Jag är ju inte hemma så mycket på kvällarna på veckodagarna. Dagens i-landsproblem välkommen till mitt liv!




Har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela