.

22.41

Publicerad 2009-09-15 22:38:57 i Allmänt

Ibland blir man positivt överrskad av människor. Ännu en gång har jag fel. Man dömer människor för fort. Sedan märker man hur fel man egentligen ha. Skäms.

Idag har det varit en ganska konstig dag. Egentligen skiljer den sig inte från någon annan men ändå har den gjort det på någit vänster. Som sagt hittade jätte bra paket till mamma! (Tycker jag haha) Sedan såg jag ett par dö snygga leggins, men självklart bara för att jag vill ha dom är storleken för stor. Det är synd om mig, verklingen så synd! Senare på kvällen åkte jag en vända till Carro. Kollade på Idol och gullade med kissebäbisarna ( kan dom inte alltid vara så små och söta?)Hade jätte roligt! Sedan skjutase C. hem mig. Mycket vänligt och snällt måste jag säga! Nu har jag precis proppat i mig abumetin och en alvedon för att överleva natten.

sov gott!



Valde ut den finaste bilden jag kunde hitta haha!:)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-09-16 12:13:02

hahahah, jaa vi måste ju visa oss från våra finaste sidor amanda ! myycket trevlig kväll må ja säga :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela