.

Tungt...

Publicerad 2009-10-26 17:36:11 i Allmänt

Man ska inte klaga men det här lovet blir inte alls som jag har tänkt mig. Jag har sett bilden framför mig länge. Jag sitter i soffan med tända ljus, teoriboken i handen, kaffe på bordet och bara ta det lungt. Men nej! Nu ska jag jobba från mån-ons. Jag är verkligen jätte tacksam att jag har ett jobb som jag kan gå till men just nu ville jag verkligen bara slippa en massa tider och vara aktivt liksom. Att bara vara. Jag slutade dock lite tidigare idag än vad jag trodde. Men som sagt när pengarna finns där på kontot klagar jag nog inte längre...Det jobbigaste är att man är inställd på hur saker och ting ska vara och så ändras det. Nä nu får jag sluta tycka synd om mig själv....Money money money!!!!!

Förövrigt har jag namsdag idag. Verkligen stort! Har fått 5000 kr, en ny bil och en resa till Italien.  Mmm precis. Nu ska jag ta ett skönt bad och sedan umgås med Benjamin och ser på någon dålig film och frossa popcorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela