.

Nystädat

Publicerad 2009-10-09 14:50:22 i Allmänt

Jag fick ett sådant där "ryck" och har städat hela rummet! BRA Amanda BRA! En applåd där ja. Jag har vädrat madrasser,kuddar,moppat, damsugit och damat! Känns så skönt efteråt. Nu ska jag slappa och plugga lite teori. Den här helgen kommer blir bra! Lovisa kommer! Och på söndag blir det bio med vännerna! Niceprice. Så helgen kan inte bli annat än lyckat.



Kolla vad fint det blev! (Man ser verkligen såå mycket haha)

Igår var jag med Carro! Ju mer jag är med henne och lär känna henne. Destu mer inser jag vad bra hon är! Är verkligen glad att hon har kommit in i mitt liv måste jag säga!

Nähä. Nu ska jag stänga av datorn och vila! Har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela