.

Min Lörsdag

Publicerad 2009-10-25 10:28:57 i Allmänt



En mycket spännande match! Jag konstaterade att innebany är ganska roligt att skåda ändå.



Senare åt vi på Jensens. Så grymt gott! Jag tar alltid samma mat när jag är där, fläskfile med potatis och bearnisesås!



Dagen avslutades med att jag och Carro åkte till burger king och tog en coffeshake. Sedan åkte vi hem till mig käkade lite kvällsmat. Vi bestämde för att se en film som var otroligt meningslös, den handlade inte om något men det kan vara ganska skönt ibland! Tack för kvällen vännen!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-25 13:37:30

ja filmen var urkass men sälskapet var det inga fel på ! ; ) Tack själv !

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-25 18:38:39

haha! precis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela