.

Jag får inget gjort

Publicerad 2009-10-14 19:52:21 i Allmänt

Har precis taget ett varmt bad! Underbart skönt. Känns som jag ligger efter i allt i skolan och allt annat för den delen med, men ändå får jag inget gjort! Vill bara har lov nu och "hinna ifatt mig" Körlektionen gick inte så bra idag, eller det gick inte jätte dåligt heller men aa svårt att förklara. Har lite svårt med fickpakering så pappa kom en vädligt smart idee, han ska "rita" upp en så jag kan öva hemma och lägga ut föremål som ska vara bilar. Ska bli spännande och se vad det slutar.

Skulle egentligen varit med miafia idag och jobbat med projektarbetet men hade så mycket annat att göra, förlåt vännen! Men det får blir en annan dag. Nu ska jag snart kolla på "Mammas pojkar" och steka mig en korv, haha vilken mening.



Fick hem vårt "familjekort" Jag älskar verkligen min familj! Åhhh vad dom är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela