.

If I was rich girl (na-na-na-na-na-na-na-na-na nah)

Publicerad 2009-10-27 17:21:20 i Allmänt

Tanken slog mig idag när jag stod där och packade upp låda efter låda. Jag är så sjukt äckligt bortskämd, klagande, själviska och gnällig att det inte är mänskligt! Det finns flera tusen i Sverige som inte har jobb som får sälja sina hus för att ha råd att försöja sin familj. Här står jag Amanda 18 år och klaga över att mitt lov inte blev som jag tänkt mig. Skäms skäms skäms. Jag hatar gnälliga personer, det är det VÄRSTA som finns. Ingen gillar en gnällig person.






Älskar verkligen HM:s shop online. Synd att det är så länga levernasdagar bara.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-10-28 01:17:57

Haha, jag vet precis hur du känner!

Tro mig!

Syns snaaaart :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-28 17:20:01

jaaa det gör vi! miss you<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela