.

Älskade vänner!

Publicerad 2009-10-11 23:28:01 i Allmänt

Ibland slår det mig som ett slag i ansiktet vilken tur man har. Jag är så otroligt glad och lycklig över mina vänner. Det är svårt att beskriva hur mycket dessa personer betyder för mig. Jag har väl aldrig varit med om något rikigt hemskt men om något skulle hända mig vet jag att dom skulle backa upp mig till 100 % Jag blir alldelse varm i kroppen när jag tänker på hur mycket dom betyder för mig. Det är svårt att uppskatta vänner ibland. Man tar det för givet på något sätt, dom finns ju alltid där liksom. Men jag vill att ni ska veta att ni betyder otroligt mycket i mina ögon!

Lovisa kom som sagt igår. På kvällen lagade vi mat tillsamans med mia och kollade på körslaget. En lugn kväll med andra ord. Väldigt skönt tycker jag. Idag så åkte vi till jönköping och släppte av lovisa.
Sedan gick jag, Mia och Mathilda på Fame. Hade inte förväntningar på filmen men blev positivt överaskad. Jag blir alltid så inspererad när jag ser "musikalfilmer" Dans,sång och teater i ett paket kanon! Nu ska jag sova. Har inte studiedag som alla andra i Värnamo kommun!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela