.

Vad händer med oss?

Publicerad 2009-11-16 17:17:56 i Allmänt

Jag blir uppriven! Läste en blogg om en tjej som har anorexi. Det får mig att mår dåligt. Hur kan man låta det ta över ens kropp? Hur kan man tillåta sig själv att mår så dåligt? På något sätt är livet som ett pussel. Om det saknas en pusselbit kankse man ta till sig metoder som inte är så smarta ,men som gör att man kommer ifrån sin verklighet, saker som man inte kan kotrollera eller hantera! I lördags såg jag ett program om en 8-årig som hade anorexi. 8 ÅR! Vet man ens skilland på storlekar då ? Vet man vad kalorier är? Det är sånt här jag brinner för! Sånt går jag igång på! Vad är det som gör att man utveckla en störning? Varför kan man inte bara acceptera hur man ser ut?
Gör jag ens det?


Idag har jag haft en bra dag! Imorgon blir det fortsättning på "operation handla till vårt julbak" Det betyder att morgondagen kommer blir rikigt bra också!

Nu ska jag kolla på The hills och drömma mig bort till New york....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela