.

När blev solen gul?

Publicerad 2009-11-23 19:33:10 i Allmänt

Tjohej!
Vakande i dag med världens klump i magen, men det liksom försvann under dagen! Ni vet den där känslan när man klarat ett prov som man aldrig skulle klara av. Jag fick ett lyckorus inom hela mig. Ibland är jag nog den med negativa människan i hela världen! Det är inte så att jag tycker synd om mig, utan jag är en känslomänniska! Jag känner efter så mycket hela tiden så att jag ibland uppfattar mig själv som galen. Man kanske inte ska känna efter så mycket utan bara göra det men ska och tänka efter sen?kanske inte så smart heller....

Nu ligger jag framför datorn på golvet i mitt rum. Väldigt skönt! Jag har kommit in i någon sån här "bok-månad" Jag fundera på att köpa lite på webben känns mycket smidigare så! Jag älskar självbiografi-böcker.

Nu har jag annat att göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela