.

Mer bilder, mer personlighet

Publicerad 2009-11-11 16:29:43 i Allmänt




Nu är min studentmössa klar! Seriöst, det är ju ett helt företag att bestäma allt från vilken storlek på mössan till vad man ska sätta texterna och så vidare. Men jag är nöjd! Helt konstigt känns det, att jag Amanda ska ta studenten?! Men innan det ska ske måste jag klara av en massa andra saker. Så det känns rätt långt fram i tiden, men jag vet att det kommer gå så otroligt fort.

Jag har tänkt att försöka få min blogg mer personlig. Att ta mycket mer kort än vad jag gör nu, det blir ju 1000 gånger roligare om det finns roliga bilder att kolla på! Så stor skärpning på den fronten! Just det ja, imorgon är jag "ledig". Wonderful. Eftersom jag hamnade på "fel" lista till att åka till GBG så blev jag så otroligt sur att jag vägra att vara kvar på skolan imorgon medans alla andra är där och har roligt!

Nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela