.

Lov en vecka till kanske?

Publicerad 2009-11-01 16:53:02 i Allmänt

Söndag är lika med ångest. Imorgon har jar praktik och jag har seriöst sådan ångest så det finns inte. kan vi inte spola fram till onsdag?? snälla någon! Men det är bara att hålla ut antar jag. Det finns väl en ända på detta med antar jag.

Mitt lov har varit bra. Blev kankse inte rikigt som jag tänkt mig men ändå helt okej! Har sovit ut EN morgon på en HEL vecka. Så den kommande veckan kommer blir en pina att ta sig igenom. Jag är inte alls avundsjuk på lovisa som ska till stockholm,inte alls haha! Har det kul vännen!



Skål för helgen! Skål för en kommande vecka och skål för mig.



Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-01 18:33:42

Jag hälsar sthlm från dig också ;)

Puss på dig!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-01 20:15:11

hahah men taccckkk! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela