.

Farsdag

Publicerad 2009-11-08 17:41:25 i Allmänt

Jag har nog aldrig under mitt 18 åriga liv gått in för farsdag som jag har gjort den här gången. Jag har köpt paket, jag har gjort ett väldigt löjligt bildspel och nu har jag och Benjamin gjort en jätte lam text till " va nöjd med allt som livet ger...." Känns ungefär som att han fyller 50 eller något. Jag antar att andra i min ålder skulle tycka detta skulle vara jätte pinsamt att framföra men själv tycker jag bara det är roligt. Kanske för att jag är en sprallig apa.

Måndag imorgon om du har har missat det. Jag tänker inte skriva ner vilken ångest jag har, känns bara onödigt.

Grattis på farsdag pappa lilla. I love you!

Time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela