.

En tjock arm!

Publicerad 2009-11-19 20:00:15 i Allmänt

Jahopp, hela Sverig disskutera nu för tiden om Svin-Vaccinet och jag vill ju inte vara sämre jag! Inatt har jag legat och svettas samtidigt som jag har frusit. När jag vaknade vart hela arean kring där sprutan togs helt uppsvullet, och så plussa vi på lite Feber. Så har jag mått idag. Jag missade en jätte vikigt dag i skolan, jag missade min körlektion, jag missade att städa hos farmor och farfar och värst av allt har jag ätit en advokade och en liten portion lassange. Men just nu så mår jag bra! Så de håller nog på att vända! Skönt.

Nu bli det mammas pojkar!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-19 21:12:45

Ja men det känns ju skönt att veta...

tog ju den idag så jag kanske ska förbereda mig på att vara sjuk imorn då :o

Postat av: Âmanda

Publicerad 2009-11-21 14:21:20

hahahah! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela