.

18.39

Publicerad 2009-11-17 18:45:18 i Allmänt



.........Är precis det jag ska ta imorgon. Känns verkligen skönt att det ska bli gjort. Jag vet inte hur mycket det är som är sant men det har ju varit vissa dödsfall i Sverige nu så nu vill jag verkligen ta vaccinet! Man förlora ju inget på det.

Hur som helst så längtar jag så galet mycket till Stockholm nu *spooolllaaaa fram tiden NU*. Jag längtar efter att få se mig omkring lite. Bara en sådan sak som som att  sova någon annanstan. Sitta på olika caffer och fika och skratta. Åhh jag saknar dej min fina Lovisafisa!  Men nu är de inte inte långt kvar!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-11-17 19:09:13

Saknar dig med!

Du förstår inte hur mycket. Gråter nästan här hemma :(

Känner mig så ensam när du inte är hos mig. Behöver dig NU! ååh, min fina vän!

Nu är det en period i mitt liv jag ångrar att jag tillät att vi flyttade. Skulle bara vilja ta en promenad ut i regnet och gå till dig tills jag kommer på att det är omöjligt...

Nä, ska inte skriva en bok MEN JAG SAKNAR DIG! ville bara förklara så du vet hur mycket. Men det kommer jag nog aldrig att kunna förklara.

Men snaaart stockholmia :D Ska bli sjukt nice! längtar så jag dööööör :)

Postat av: amanda

Publicerad 2009-11-17 20:22:21

men vännen! :)Snart snart! Kommer blir det bästa på länge!

Postat av: Carro

Publicerad 2009-11-17 21:18:42

klaart vi ska ta en fiiikaa !! . jag vet inte vad som händer i helgen än, men vi kanske kan då ? eller på söndag , eller måndag ?:D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-11-18 08:21:27

ahh :) vad bra! Men du vi checka av i helgen annars kan vi ju ta det på måndag då kankse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela