.

Regn...

Publicerad 2009-05-05 10:16:51 i Allmänt

Det regnar idag. Det är pissväder ute. Jag är seg  och vill helst av allt just nu ligga under mitt täcke och kika på TV samtidigt med en kopp te jämte mig. Men nu är det inte så. Nu sitter jag i skolan och försöker överleva dagen, okej så farligt är det inte men av alla platser i världen så skulle jag ju knappast välja denna. Just nu finns det en person som jag vill krama och hållla om, att säga att allt kommer blir bra, att jag alltid finns där för henne , att hon är det bästa som jag har, du vet vem du är! Jag mår med dåligt över detta. Det är i såna här situationer som jag blir inlåst i min egen bubbla. Jag har svårt att prata med folk. Inte ens mina närmaste vänner skulle nog förstå till 100 %. Egentligen så har inte detta något med mig och göra, men ändå så är det en stor del av mig.


Back to work.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-05-05 12:22:12

Jag börjar gråta nu..

Tack för att du finns & förlåt att jag inte pratat om det än. Men du vet att jag vill prata med dig bara jag orkar.

Jag är sjukt glad att du finns. Jag vet inte vad jag ska säga.

Tack iallfall för att du alltid finns här. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela