.

Onsdag

Publicerad 2009-05-13 21:35:55 i Allmänt

Inte så jätte bra uppdatering här men som sagt ibland har man varken tid eller ork. Är för tillfället på APU som jag har nämnt innan. Måste säga att jag trivs jätte bra. Har kommit in i det mer nu och det "pinsama"stadiet har passerat. Idag har vi varit i skyltfönstret och fixat, det var en spännande upplevelse bara det. Som sagt är ganska trött på dagarna när jag kommer hem ,att hela tiden vara på bettet och vara super trevlig gör mig trött faktist hur konstigt det än låter.



Nog om det. Jag längtar så sjukt mycket till helgen men det är jag nog inte ensam om. Nu ska jag sluta tjata för hittils har jag inte skrivit en enda intressant rad.

Sov sött...

Kommentarer

Postat av: skiten

Publicerad 2009-05-13 21:50:22

haha, så söt :D

Postat av: amanda

Publicerad 2009-05-13 21:52:30

skeeten din skit!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela