.

tråkmåndag,tråkamanda

Publicerad 2009-03-09 14:45:09 i Allmänt

Jag vet inte vad som är värst, att sitta och skriva ett arbete som är lika ointressant som vilken färg jag har på min tandborste ,eller att veta att det är 30 minuter kvar tills jag sluta. Hjälp! Det roliga är att mina vänner är typ sjuka eller bort idag, så här sitter jag med 3 stycken som jag nästan aldrig har prata med, kul! Sen att veta att världens längsta backe väntar mig gör ju saken inte mycket bättre åhhhhh.....


Idag blir det iallefall en slappdag. Ska övningsköra litte äntligen. Pappa har äntligen tid för det nu!


Har en bra dag! :)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-10 22:39:35

upp med hakan! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 23:03:12

upp och baka:) I will try!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela