.

Torsdag

Publicerad 2009-03-12 19:12:47 i Allmänt



Det som huvudet säger är ofta rätt!

Torsdag. Efter skolan gick jag på stan med mamma och bror. Köpte present till Pappa och Sandra/lydia. Hoppas att det blev bra, det är svårt det här med paket, men det går ju alltid att byta. Very soon ska jag åka och träna, hoppas att jag blir lite piggare än vad jag är nu. Jag har varit helt trött den här veckan. Det var iallfall så skönt igår att prata ut. Jag behövde på något sätt säga till någon hur jag kände. Jag har hela tiden sagt till mig själv "amanda blir inte för djup när du har blogg" Men seriöst, det funkar inte. Vad är det för fel att skriva ner saker man tänker på, eller på något sätt uttrycka saker som man annars inte kan säga till någon. Blogg är bra har jag kommit på. Det är fruktansvärt skönt att skriva ner hur sin dag har varit.


Anton kommer hem imorgon. När han väl kommer hem så inser jag hur mycket jag saknar honom. Han är den som jag identifiera mig mest av mina syskon. Jag har nog egentligen alltid sett upp till honom, och tanken på att han ska flytta till USA är rätt skrämmande. I början var jag glad för hans skull, hans dröm liksom. Nu har jag insett hur jobbigt det kommer blir....

Nu ska jag fylla på vattenflaskan, here we go! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela